utorok 30. októbra 2007

Čo vás sem priviedlo? Google?

Pomocou nástroja google analytics mám možnosť sledovať sko ste sa dostali na môj blog. Píšem to preto, lebo je to možno tak trošku návod aj pre vás a vaše web stránky. V podstate mi tým, čo hľadáte v googli dodávate nápady. Vy napíšete čo vás zaujalo alebo o čom sa chcete dozvedieť viac a ja mám možnosť prostredníctvom tohto blogu na to napísať svoj názor. Na blogu je super, že za svoj názor nemusíte platiť aby bol prezentovaný.

Vždy všetko čo sa deje na webe je nejakým spôsobom späté so ziskom. Aj pre mňa je to tak. Píšem tieto rady pre začínajúcich podnikateľov, pretože dúfam, že to možno niekomu pomôže. Zároveň ale dúfam, že keď sa tu dozviete informácie, ktoré sú pre vás zaujímavé, keď vám v budúcnosti predstavím svoj produkt, že si o ňom aspoň prečítate. No a možno ste práve aj vy mojim budúcim zákazníkom. Zdá sa vám v tom byť príliš veľa možno? A nie je to pre reklamu typické? Akú máte istotu pri tlačenej reklame, že bude zisková. Možno takú istú ako pri písaní blogu. Akurát toto je trošku časovo náročnejšie.

Čiže čo chcem povedať. Pamätajte, že blog je taktiež nástrojom reklamy a doporučujem vám ho využívať pre prospech vášho podnikania.

No, ale aké to boli kľúčové slová, ktoré vás sem podľa štatistík googlu priviedli?
  • business plan
  • koľko financií treba na podnikanie
  • podnikanie v it
  • chcem podnikať kaderníctvo
  • dobrý obchodný zástupca
  • it management
  • koľko trvá zápis do obchodného registra
  • koľko sa dá zarobiť na internetovom predaji
  • najlepšie zarábajúci it
  • najčastejšie slovné spojenia v angličtine
  • neziskovky
  • personálny management
  • podnikateľský zámer kaderníctvo ako na to?
  • pracovná doba tlačivo ako má vyzerať
  • v čom začať podnikať
  • zalozenie s.r.o.
Postupne budem písať aj o týchto témach, teda iba o tých, kde si myslím, že mám čo povedať. Samozrejme, berte tento blog prosím ako vyjadrenie môjho názoru, nie ako absolútnu pravdu, ak taká vôbec v podnikaní existuje...

10 komentárov:

andy povedal(a)...

Našla som tento blog a musím povedať, že ma zaujal. Mám pocit, že autor číta moje myšlienky. V každom prípade to budem sledovať, možno mi to pomôže rozhodnúť sa pre podnikanie

Ing.Branislav Biskupič povedal(a)...

Andy ďakujem. Tvoj (Váš) komentár je prvý na mojom blogu a neskutočne ma potešil. Keďže v sobotu som mal narodeniny, beriem to ako super darček {:o).

Anonymný povedal(a)...

Je pekne co tu pises. Samozrejme pravda je taka, bez penez do kramu nelez. Cim chcem povedat, bez kapitalu nezacnes. Ako prist ku kapitalu? Ked sa neda z rodiny, ked Ti nechce dat banka. Tak ako? Ked sa neda len tak najst vhodny partner. Ked niekomu prezradis svoj biznis plan, povies mu o svojom napade, moze Ta odbyt ze je to blbost a za par dni to tvoj potencionalny partner rozbehne sam a Tebe nezostane nic, len zufat.. Ako znie tvoja rada?
Dik, Roman

Ing.Branislav Biskupič povedal(a)...

Vieš Roman, ja nie som vševedko a neviem v akej si situácii a čo všetko si prežil a skúsil. Ale poviem Ti tak, že bez prostriedkov je skutočne ťažké začať, aj keď nie nemožné. Ak chceš stavať domy, bez peňazí asi ťažko, ale sú veci, ktoré nepotrebujú veľké náklady. A ešte niečo dodám. Veľa ľudí by chcelo začať a hovorí, že nemôže lebo hento, lebo toto. Hlavne sa boja vzdať sa istoty a ísť za slobodou. Nehovorím, že je to aj o Tebe...

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Brano, dakujem za tvoju odpoved aj ked pre mna nie je dostacujuca. Skusil som uz asi kazdu legalnu moznost. Nepotrebujem na svoj podnikatelsky plan vela penazi, ale avsak aj tak je problem zohnat ich. Nebojim sa vzdat istoty, toto naozaj nie je moj pripad. Prave naopak, istotu vidim jedine vo svojom podnikani. Viem, ze nie je jednoduche poradit cloveku ktoreho ani nepoznas ani nevies v akej je situacii, ale ver, ze sa o to pokusam pekne dlhy cas a stale neviem prist na to ako prist ku kapitalu. Naozaj sa nejedna o ziadnu obrovsku sumu. Nie je to dokonca ani cez milion! Vsetko na svoj buduci zivot mam prichystane, mam podnikatelsky plan, mam kvazi vsetko pripravene, uz len tie peniaze... ak by si mi naozaj vedel nejak poradit, budem Ti nesmierne zaviazany! S pozdravom, ROMAN

Ing.Branislav Biskupič povedal(a)...

Cloveče, aby som Ti pravdu povedal, keď máš dobrý nápad a jediné čo potrebuješ na jeho realizáciu sú peniaze, tak na Slovensku je realita taká, že si musíš založiť minimálne živnosť, mať ju aspoň dva roky a vykazovať na nej zisk. Napr. sa dohodni v robote, že nebudeš zamestnanec a budeš im svoju mzdu faktúrovať. Potom skončíš v zisku, zaplatíš dane a máš vyslovene vysokú šancu, že Ti banka penaze požičia. Ale je to dosť na dlho, dva roky, resp. dve daňové priznania. To je realita. Formy typu venture kapitál sú iba pre rozbehnuté firmy. Potom už iba rodina a kamoši. Keď s niekým pôjdeš do spolku len kvôli peniazom, nebude to moc dobré, skôr či neskôr na to doplatíš. Ak pôjdeš do banky s podnikateľským plánom, ani ho nebudú čítať. Ešte možno ak máš auto a neleasuješ ho, skús spätný leasing. To je vlastne iná forma úveru a leasingovky to vedia spraviť aj hneď, nemusíš mať firmu dva roky. Snáď aspoň toľko.

Anonymný povedal(a)...

Brano, dakujem za tvoju snahu, ale toto vsetko uz som davno zvazil a nic z toho neprichadza do uvahy. A prave to auto potrebujem na podnikanie. Nevadi, budem musiet rozmyslat nejak inac. Nieco treba vymysliet... este raz dik. Roman

Ing.Branislav Biskupič povedal(a)...

Je mi luto, rad by som pomohol, ale viac asi neviem. Len este sa vratim ku tomu spatnemu leasingu. Ja som to spravil a je to super. Doleasoval som auto, ale este bolo "mlade", tak co. Odpredal som ho leasingovke a leasingujem si ho zasa na tri roky. Ano, clovek nieco preplati, ale to neva, to patri k veci. Kazdopadne, stale sa vozim na tom istom aute, len sa mi po troch rokoch jeho pouzivania uvolnilo par sto tisic a teraz ho normalne leasujem. Ani sa nenazdam a bude to vybavene. Cas leti ako blazon.

Anonymný povedal(a)...

Pan Roman, myslim ze mam pre Vas riesenie. Ak je Vas problem s rozbehnutim podnikania stale aktualny napiste mi do mailu kontakt na seba a ja sa Vam spetne ozvem. e-mail: tiberius.dotamaster@yahoo.com

Anonymný povedal(a)...

kto ma nejaky dobry napad na podnikanie ..poradte prostriedky su len najaky dobry napad mi chyba... mata-cica@azet.sk