pondelok 6. septembra 2010

Príspevok po rokoch

Na tento blog som nepísal už viac ako jeden a pol roka. Dôvodov bolo viac. Jednak som mal dosť práce a jednak som čakal na to, aby som mohol napísať pár nových vecí, tentoraz možno trošku viac zo života. Na moje prekvapenie sem zčasu-načas aj niekto zavíta, takže možno to bude mať aspoň jedného čitateľa :).
Keď si prechádzam svoje príspevky, ktoré som písal pred pár rokmi, niektoré mi pripadajú pekné, iné dosť najivné. Dal som si také "školské" predsavzatie (keď máme ten september), že skúsim aspoň raz za čas niečo napísať. Baví ma to.
Takže, čo sa od začiatku, keď som začal tento blog písať všetko udialo:
  1. Založil som firmu na predaj solárnych systémov a led žiaroviek
  2. Prijal som kamaráta, aby mi pomohol s vývojom softvéru
  3. Rozišiel som sa so spoločníkom
  4. Prestal som robiť solárne systémy, viac som za začal orientovať na žiarovky
  5. Ten kamarát ma postupne vysáčkoval od najlepšieho zákazníka a teraz má vlastnú firmu
  6. Prestal som sa aktívne venovať aj LED žiarovkám, všetko super, ale vysoké náklady na kúpu a preto sa to zle predávalo
  7. Plne som sa vrátil ku softvéru a všetky skúsenosti som vložil do jediného produktu
  8. Zase sa chystám písať blog :)
V ďalších článkoch napíšem pár vecí ku jednotlivým etapám, ktorými som prešiel. Z niektorých si asi budete myslieť, že som musel rozum potratiť, hlavne ako sa môjmu zamestnancovi podarilo pripraviť ma o zákazníka, ktorý mi robil 80% obratu. Ale berte to tak, že ja som to spravil zle a vy si z toho možno zoberiete ponaučenie.
Jedným dychom ale poviem, že všetko zlé je na niečo dobré. Dnes som miliónkrát šťastnejší.
Takže teším sa na ďalšie písanie. Keď napíšem o tom, čo som absolvoval za posledné mesiace, skúsim sa pozrieť novými očami aj na zopár vecí, ktoré som písal dávnejšie.
Prajem príjemné čítanie.

1 komentár:

Peter povedal(a)...

Ja som tvoj blog objavil iba dnes, ale našlo sa tu pár zaujímavých článkov, takže pridávam do RSS čítačky a teším sa na nové.