pondelok 4. februára 2008

Čo som sa dočítal v SPAMe

Vždy, keď dostanem nejaký SPAM, automaticky ho buď odchytí môj filter, alebo ho ručne vymažem sám. Dnes ráno som však naštartoval mail a jeden beťár mi udrel do očí a tak som si ho prečítal... No a keďže ma to zaujalo, dám vám sem jeho preklad. Bol kratučký, nebojte.

Pravidlá ako zveľadiť váš internetový business
1. Keď máš niekoľkonásobný business a jeden stroskotá, nie je to katastrofa, ale pozor, ak sa naraz naháňaš za dvoma, môžeš stratiť oba!

2. Nezačínaj nové príležitosti, pokiaľ to, čo robíš, nie je ziskové!

3. Keď si pripravený(á) na novú príležitosť, poraď sa s niekým, koho poznáš a komu dôveruješ!

4. Rob obchod iba s firmami, kde sa môžes spojiť s reálnymi ľuďmi, t.j. nie s tými, ktorí sa skrývajú za univerzálny e-mail!

5. Ak ťa tvoj business stojí viac úsilia, času a peňazí ako z toho reálne v budúcnosti vidíš, je lepšie ho zrušiť!

6. Neskáč z businessu do businessu, takto ti nič nebude fungovať!

7. Ak si sám(sama) sebe pánom, odpovedz si pre seba - kde chceš byť za dva roky?

Myslím, že celkom múdre rady aj napriek tomu, že to bol SPAM. A myslím, že nie iba pre internetové podnikanie, ale pre podnikanie všeobecne. Čo myslíte?

Žiadne komentáre: