streda 2. januára 2008

Novoročné hodnotenie môjho blogu

Z úvodu chcem všetkým čitateľom popriať krásny a úspešný nový rok, veľa zdravíčka a chuti do života a práce.

Na konci roku som bol na tom s časom tak šialene zle, že som dosť dlho nič nenapísal. Viete ako to je. Veľa telefonátov, roboty, ospravedlňovania sa všetkým, že nestíham...hrozné. Na druhej strane, to je žatva, prichádza vždy najviac peniažkov. Takže niečo za niečo.

No, ale chcel by som tak v krátkosti zhodnotiť moje tuším trojmesačné pôsobenie na blogu. Prvý poznatok - blog je totálne super! Je úžasné, že si človek má kde napísať čo chce. Keď si to niekto prečíta, poteším sa. Keď aj zareaguje, poteším sa o to viac. Keď sa niekomu nepáči čo píšem, jednoducho ide preč. Táto "virtuálna" sloboda ma morálne veľmi uspokojuje. Tým nechcem povedať, že si v reálnom živote nemôžem povedať čo chcem, ale je to iné. Kto to vyskúšal mi rozumie.

Z pohľadu návštevnosti, v priemere sem príde 10 unikátnych návštevníkov za deň, čo je pre mňa až nečakane veľa a veľmi si to vážim. Najčastejšie, až v 80-tich percentách ste sem prišli cez google. Google má zo všetkých slov na nete najradšej práve slovo google a preto medzi najčítanejšie články patria tie dva, kde píšem štatistiku - čo vás sem z google priviedlo.

Okrem článkov o google vás zaujímali témy ako personálny management a business plán. Pre mňa sú tieto informácie veľmi cenné. Baví ma písať čo chcem a baví ma písať o tom, čo vás zaujíma.

Prvá desiatka kľúčových slov od začiatku, čo mám blog je takáto:
  • v čom podnikať
  • názov pre moju firmu
  • koľko financií treba na podnikanie
  • motivácia zamestnancov
  • podnikanie
  • personálny management
  • business plán
  • s čím podnikať
  • koľko stojí založenie s.r.o.
  • nápady na podnikanie
Dokopy tých kľúčových slov bolo viac ako 360, takže mám z čoho čerpať aj do budúcnosti.

Pred časom som vám predstavil môj projekt - www.justebid.com. Musím sa čestne priznať, že som od toho čakal viac, za prvé dva mesiace som zarobil 3 doláre. Uvidíme, ako sa to bude vyvíjať ďalej. Návštevy tam nejaké aj sú, ale nie je to viac ako polovica toho, čo mám tu. Hm, je to sklamanie. Ale nezbláznim sa z toho {:o).

Dávali ste si novoročné predsavzatia? Ja som si ich zopár dal. Mám vo zvyku z nich väčšinu dodržať. Okrem súkromných sú medzi nimi aj kariérne. Nabudúce sa s vami o ne podelím. Počul som, že vedci zistili, že ak chcete, aby sa vaše predsavzatia naplnili, treba ich povedať svojmu okoliu. Vytvoríte si tak tlak na seba, aby ste ich aj naplnili. Taký malý masocháč {:o).

Žiadne komentáre: