štvrtok 8. novembra 2007

Koľko financií treba na podnikanie - prevádzka

Minule som písal o vstupných investíciach pri založení s.r.o.-čky a taktiež trošku málo o živnosti. Dneska by som sa chcel pozamýšľať nad bežnou mesačnou réžiou. Ale bez nákladov na projekty, lebo projektom vo všeobecnosti sa chcem venovať inokedy a vo väčšej miere.

Keď sa pozriem na naše faktúry, dá sa povedať, že sme normálna malá firma, takže možno takto nejako by to mohlo vypadať aj inde.

1. Miesto prevádzky - nájom
Niekde svoju činnosť vykonávať musíte. Kedysi som začal doma. To bolo celkom jednoduché. Keďže som vtedy býval u rodičov, potreboval som súhlas, že tam môžem vykonávať svoju podnikateľskú činnosť, to som priložil k papierom pri vzniku s.r.o.-čky a zaniesol na súd a bolo. Inak, s.r.o.-čka musí mať sídlo. Buď ho máte doma alebo máte prenajatú kanceláriu. Toto musíte doložiť súdu pri zápise alebo pri zmene sídla - buď súhlas majiteľa bytu alebo nájomnú zmluvu.
Na začiatku mnohí pýtajú aj nejaký ten nájom dopredu aby ste im neušli bez zaplatenia, takže to môže byť nákladnejšie ako sa vám na prvý pohľad zdá.

2. Zariadenie prevádzky
Zaujímavé, že to dávam medzi režijné náklady, že? Ono, to preto, že sa mi nechce robiť ďalšiu sekciu a v podstate to aj zodpovedá. Totiž, v princípe sa dá povedať, že zariadenie prevádzky vás bude neustále stáť nejaké peniaze. Horšie je to na začiatku - napr. nábytok, počítače, telefón, pripojenie na internet, tlačiarne, kopírka, kvetinky, ... Ale potom to bude pokračovať - nový softvér, nový počítač, ďalšie pracovné miesto, ....atď.

3. Náplne do tlačiarní, opravy techniky
Áno áno, ono sa to aj kazí. A hlavne, dochádzajú náplne v tlačiarňach, papier, kotúčiky vo faxe a ja neviem čo všetko ešte. Sám som dlho robil tú chybu, že do nákladov napr. na reklamu som nekalkuloval náplne a papiere. Iba poštovné. A stále mi to vyšlo o poznanie lepšie ale bola skutočnosť. Papier toho dovolí až príliš veľa...

4. Pripojenie na internet
Teraz je veľa reklám, všetci ponúkajú závratné rýchlosti. Osobne by som si pozrel hlavne cenu. Skutočne si myslím, že ponúkané rýchlosti presahujú bežné potreby pre prácu a teda vyberte si kľudne nižšiu rýchlosť za lepšiu cenu.

5. Telefóny
Pevná linka, mobily, faxy. Pozrite sa aj na skype - www.skype.com. Dá sa na tom ušetriť veľmi veľa finančných prostriedkov. Ja takto komunikujem s ľuďmi, ktorí pre nás robia mimo nášho sídla a ušetrím tým kľudne aj niekoľko tisíc mesačne. Optimalizácia paušálu na mobily, to je tiež hotové umenie. Dobre nastavený paušál napríklad kolegovi znížil mesačne účet o tisícku. Tým, že sme mu zvýšili paušál...

6. Koncesionárske poplatky
Pozor, máte v kancelárii rádio? Funguje to isté ako doma.

7. Autá
Autá vás budú stáť dokonca viac prostriedkov ako si myslíte. Teda, ako som si ja myslel. Leasingy, poistky, opravy, servisné zásahy, pravidelné servisné údržby a samozrejme benzín...

8. Účtovníctvo
To si v žiadnom prípade nerobte sami, pokiaľ sa tomu nevenujete profesionálne! Bude vás to stáť mesačne peniaze, ale vždy to bude lepšie ako platiť nestále pokuty daňovému úradu a poisťovniam. S tým mám veľa zlých skúseností.

9. Pokuty
Rátajte s nimi, prídu. Naše zákony sú tak nastavené, že neustále budete mať dôvod platiť nejaké pokuty. Najviac vás vytrápia poisťovne, vo veľmi tesnom závese daňový úrad. Nikdy sa mi nič nepodarilo vyhádať. Ale je pravda, že ja sa neviem hádať...

10. Odvody
Aj keď nebude na výplatu, čo sa občas stane, odvody sa snažte mať na poriadku. Lebo začne intenzívne platiť bod 9.

11. Vaše výplaty
Vždy sa snažte, aby tento bod nebol jedenástym, ale prvým. Lebo ak vy prestanete, pretože nebudete mať z čoho pokračovať, všetci ostatní skončili. Takže, vy na prvom mieste. Ostatní počkajú!!!! Toto je zásadná chyba väčšiny podnikateľov vrátane mňa.

12. Banky, splátky úverov
Toto sa dá relatívne jednoducho určiť. Viete, koľko mesačne budete splácať. Ale v bankách sa nevedia dočkať, kým nesplatíte splátku načas a šup šup, hneď máte 25% úrok. Takže banky treba platiť načas a poctivo. No a poplatky za vedenie účtu a účtovné položky, to je niekoľko stovák, až do tisícky mesačne.

Viac ma nenapadlo, ak som na niečo zabudol napíšte.

11 komentárov:

Thomasfrank povedal(a)...

Pozor!

Ide o on-line inzerát od registrovaného vládou schváleného a licencovaného veriteľa, ktorý poskytuje rôzne druhy úverov, napr. Hypotekárny úver, podnikateľský úver, úvery na auto len vážnym a zainteresovaným stranám za veľmi nízku cenovú úrokovú sadzbu vo výške 3%. Požiadať o pôžičku teraz. Ak máte záujem kontaktujte prostredníctvom e-mailu: Thomasfrankfirms@gmail.com
Vďaka,
Tomáš

Cabinet povedal(a)...

Poskytujem vybavenie hypotekárnych úverov v rýchlom konaní a tiež akýkolvek typ úveru a úverov.
Potrebujete úver:
Osobné pôžicky - úver pre vlastnú spotrebu - Financovanie - realitné úvery - investicné úvery - Auto úver - druhé hypotéky.
Potrebujú peniaze na platenie úctov a dalšie výdavky.
E-mail: cabinetchampion002@gmail.com

Ancikaedvard povedal(a)...

Aplikacné oddelenie ..... abdulaaleebarakah.loanfirm@gmail.com
Predstavenstvo ... + 1-3163-202595
Napíšte nám @ abdulaaleebarakah.loanfirm@gmail.com
                  DOBRÉ SPRÁVY! DOBRÉ SPRÁVY!! DOBRÉ SPRÁVY!!!
Som Ancika Edvard z Bratislavského Slovenska, prišiel som na renomovanú úverovú spolocnost na novinky, ktoré pomohli mnohým ludom na celom svete, vrátane ludí z Ázie, Európy, Dubaja (ABDULAALEE BARAKAH LOAN FIRM), a ja som riskovala a žiadala úver vo výške 80 000 €, po vyplnení formulárov a úspešnom ukoncení všetkých procesov mi úverová spolocnost poskytla úver vo výške 80 000 € s velmi nízkou úrokovou sadzbou 1.5% a do 2 hodín na svojom bankovom úcte VÚB. Ak chcete získat skutocný úver, obrátte sa na renomovanej úverovej spolocnosti a získat rýchly spolahlivý úver bez akéhokolvek zabezpecenia.
kontakt .... abdulaaleebarakah.loanfirm@gmail.com
Tiež cez WhatsApp: +1-3163-202595
Viac info ... ancikaedvard@gmail.com

stanley bob povedal(a)...

SKUPINA POSKYTOVANIA ÚVEROV
Potrebujete pohodlný a priamy úver? Ponúkame
Núdzový úver od $ 1,000USD do $ 20,000,000USD na veľmi nízkej úrovni
úroková sadzba 3%, sme v širokej škále úverov a našej oblasti
Vedomosti sú poskytovanie finančných služieb po celom svete.
Poskytujeme pôžičku tým, ktorí potrebujú finančnú pomoc v rozsahu od 1 do
20 rokov sa špecializujeme
; financovanie
; nehnuteľnosť investora,
; stavebné úvery,
; pôžičky na založenie podniku,
; hypotekárne úvery
; spotrebiteľské úvery,
; Úvery FHA,
; osobné pôžičky,
; pôžičky na autá a
Ak potrebujete úver alebo finančnú pomoc, kontaktujte nás na
email: (lending-tree@outlook.com)
email: bobfinancialfirm@gmail.com

Unknown povedal(a)...

Potrebujete pôžičku? Cieľom je informovať širokú verejnosť o tom, že poskytujeme pôžičky jednotlivcom s úrokovou sadzbou 3%. Naše pôžičky sú zabezpečené a zaručené vládami, aby mohli ponúkať pôžičky po celom svete. Ponúkame všetky druhy pôžičiek, napríklad osobný úver, nehnuteľný úver, firemný úver, investičný úver, obchodný úver, komerčný úver, úver na konsolidáciu dlhov, pôžičku na pozemky, úver na vzdelávanie a mnoho ďalších, ktoré nás zaujímajú, kontaktujte nás na našej webovej stránke spoločnosti https : //medallonfinance.wixsite.com/finance number (+12536550068) whatspp (+17165626057) alebo e-mailová adresa (medallonfinancia@gmail.com) viac informácií

Loan Offer. povedal(a)...

Potrebujete finančnú pomoc akéhokoľvek druhu? Osobné pôžičky? Obchodné pôžičky? Hypotekárne úvery? Firemné pôžičky? Poľnohospodárske a projektové financovanie? Poskytujeme pôžičky s úrokovou sadzbou 2%! Kontakt: richardcosmos5@gmail.com

Unknown povedal(a)...

Prichádza cenovo dostupná a oprávnená pôžička, ktorá zmení váš život na veky vekov, som Franca Woller certifikovaný poskytovateľ pôžičiek, ponúkam pôžičku pre individuálny a verejný sektor, ktorý potrebuje finančnú pomoc, s nízkou úrokovou sadzbou 2%. Zlý úver je prijateľný, podmienky sú veľmi jednoduché a ohľaduplné. V tejto pôžičkovej transakcii nikdy nebudete nič ľutovať, pretože vás rozosmejem. E-mail: (michael.financial011@gmail.com) hľadali ste rýchlu a legitímnu pôžičku online, prečo nevyskúšate pôžičkovú spoločnosť Lendup Credit a nezbavíte sa dlhov
pôžička od tejto spoločnosti je stopercentne zaručená a zaručená

Poskytli sme viac ako 50 miliárd dolárov na obchodné pôžičky viac ako 25 000 podnikateľom rovnako ako vy. Na zaistenie správneho obchodného úveru, aby ste mohli rozvíjať svoje podnikanie, používame našu vlastnú určenú rizikovú technológiu. Naše služby sú rýchle a spoľahlivé, pôžičky sú schválené do 24 hodín od úspešnej žiadosti. Ponúkame pôžičky od minimálneho rozsahu 10 000 dolárov do maximálne 800 miliónov dolárov.

Dostali ste sa trochu do problémov s nezaplatenými účtami a neviete, ktorou cestou sa máte vydať alebo kam obrátiť? Čo tak nájsť renomovanú firmu na konsolidáciu dlhov, ktorá vám pomôže pri znižovaní mesačných splátok, aby ste mali dostupné možnosti splácania a tiež priestor na dýchanie, keď dôjde na koniec mesiaca a účty budete musieť zaplatiť? Odpoveďou je pôžička Franca Woller Loan Home. Znížte svoje platby, aby ste znížili zaťaženie svojich mesačných výdavkov. Emai (michael.financial011@gmail.com)

Agens Paul povedal(a)...

Ahojte všetci, dnes som veľmi nadšený. Videl som komentáre od ľudí, ktorí už dostali pôžičku od Sabinhelps@gmail.com, a tak som sa rozhodol podať žiadosť na základe ich odporúčaní. Pred niekoľkými hodinami som potvrdil celkovo 10 000 eur, ktoré som požadoval z vlastného bankového účtu. Je to skutočne skvelá správa a odporúčam každému, kto potrebuje skutočnú pôžičku, aby sa obrátil na e -mail: sabinhelps@gmail.com alebo na whatsapp her na + 79267494861

LOAN OFFER povedal(a)...

Dobrý deň pán / pani
Ponúkame pôžičky od: 10 000 do 9 500 000 € s úrokovou sadzbou 2%.
Viete, že požičiavať si peniaze je zakázané.
Potrebujete získať pôžičku, všimnite si oblasti, v ktorých môžeme.
pomôcť ti:
* Finančne
* Hypotéky
* Investičné pôžičky
* Pôžičky na auto
* Konsolidácia dlhu
* Kreditný limit
* Druhá hypotéka
* Spätné odkúpenie kreditu
* Osobné pôžičky
Hľadáte projekt a potrebujete financovanie, potrebujete peniaze na zaplatenie účtov, peniaze na investovanie do podnikania.
kontaktujte nás prostredníctvom e -mailu [georgewilliamsloanfirm333@gmail.com]

Anonymný povedal(a)...

Chcem oceniť pôžičky Karin Sabine pre mňa pôžičku 10 000 EUR. ak potrebujete naliehavú pôžičku, vyhnite sa tomu, aby ste sa nechali oklamať falošnými veriteľmi a požiadajte o to skutočnú pôžičkovú firmu e -mailom sabinhelps@gmail.com whatsapp +34632725157

Anonymný povedal(a)...

Chcem sa úprimne poďakovať SPOLOČNOSTI AMAIZENLOAN za pomoc s pôžičkou 600 000,00 eur v mojom poľnohospodárskom podnikaní, dnes som taký šťastný, že sa môj poľnohospodársky podnik stal skutočnosťou a toto bol môj sen a prešiel som ťažkým obdobím s bankovej inštitúcii už roky, ale dnes zdieľam svoje svedectvo o sne, ktoré sa stalo veľkým vďaka AMAIZENLOAN, ak hľadáte spoľahlivý úver bez stresu, okamžite kontaktujte túto spoločnosť: amaizenloan@yahoo.com