štvrtok 27. marca 2008

Môj zážitok s Tatra bankou, a.s. II

Od môjho predchádzajúceho článku prešiel mesiac. Chcel som napísať aj skôr, ale nejako som nestíhal. A trošku som aj čakal, že dostanem odpoveď na môj list, čo som poslal do Tatra banky a budem vám môcť napísať, ako to celé dopadlo.

Pobavíte sa. Prišiel mi list z Tatra banky. Celý nedočkavý som ho otvoril a.... poslali mi výpis z toho môjho neexistujúceho účtu, že im ešte dlžím 7,50Sk. Ale keďže neviem prečo, ale asi zo zvyku, nemajú radi drobáky, rovno mi to zaokrúhlili na 8,- Sk. Je mi z toho ťažko. Normálne sa bojím, že sa ich nezbavím. Je toto normálne? Najskôr som chcel ísť do banky naživo a zaplatiť iba 7.50,- Sk. Nevidím dôvod na takéto zaokrúhľovanie. A nemám ich rád a chcel som byť malicherný. Ale potom som zistil, že mi reálne na zaplatenie zostalo tak málo času, že som to musel poslať na ich účet aby som neplatil ďalšiu pokutu. Tak som do textu pre prijímateľa aspoň napísal, že sú zlodeji. Uvidíme reakciu.

Na list mi zatiaľ neodpovedali. Keď sa tak stane, odpoveď uverejním tu. Aj keď mám podozrenie, že asi ani nepríde... Už ste sa stretli s takýmto prístupom niekde? Arogancia a vyslovená drzosť. Ak mi príde ďalšia platba už to budem riešiť s nejakým ombucmanom alebo čo. Veď ja si tu chcem spokojne žiť a podnikať a nie sa otravovať s takýmito hlúposťami.

Už vám chcem písať aj veci, ktoré sú naozaj zaujímavé, nie toto. Sľubujem, že už sa vrátim ku tomu, prečo tento blog vôbec existuje.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.